FedEx

Jag beställde en sak över internet för ett antal veckor sedan och tänkte att de kanske skulle ta två-tre veckor innan jag fick det, men ack så fel jag hade. FedEx suger om vi säger så på att leverera paket, först skulle de ju skicka det till jönköping men när de visade sig att jag var tvungen att vara hemma när de lämnade det och man inte kunde bestämma en tid eller hämta upp det någonstans så bestämde jag mig för att skicka det till ljungby istället. En vecka gick och inget packet kom fram, sen fick jag en lapp om att de försökt lämna det i jönköping IGEN! fast att de inte skulle det, ringde och klagade lite. Skulle fått det förra veckan men inget paket kom då heller, så ringde nyss och pratade med dem igen. De kan inte skicka paketet från en underleverantör till en annan så för att skicka det från underleverantören i jönköping till ljungby krävs en tur till deras kontor på arlanda, så dit har mitt paket åkt. Från arlanda missade de sedan bytet och skickade tillbaka det till jönköping, så nu är mitt paket på arlanda igen och möjligen så kan jag få det innan nyår! En hel månad för att leverera ett paket!

Kommentarer
Postat av: Anna

Visst blir man besviken och arg! Hoppas det dyker upp snart så han kan få sitt paket. Lycka till på Ikea idag med. Kram

2009-12-28 @ 10:48:36
URL: http://anzis-life.blogspot.com/
Postat av: Angelica

meeen vad kasst!

2009-12-28 @ 20:13:00
Postat av: Angelica

meeen vad kasst!

2009-12-28 @ 20:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0