Än mer plugg

Tidigt inne i skolan idag igen, tänka sig att hälften av skolans grupprum är upptagna vid halv åtta när man kommer hit. Trodde det skulle vara tomt men tydligen finns det fler studenter som är morgonpigga eller måste utnyttja tiden. Jag tillhör den senare av dem. Ska plugga lite gamla tentor och tänkte nog köra lite på tavlan sen med. I eftermiddag vid 15 ska vi presentera vårat project, som tur är behöver jag inte prata så jätte mycket hoppas jag. Min hals är inte som den borde, och igår så var jag tyst näst in till hela dagen. Man kan tydligen få sår/blåsor i halsen om man ör förkyld (vilket jag är) och dessa blåsor är vit/gula och runt dem är det knallrött, Svinont gör det med.

Igår kom Niclas julklapp som jag beställt på internet, men den kom ändå inte. Jag hadee fått en lapp på när jag kom hem som sa att de varit där och försökt lämna den men att jag inte var hemma, nej för normala människor sitter inte hemma hela dagarna. Ringde iaf till fedex men de var ju inte så hjälpsamt. Man kunde inte bestämma vilken tid de skulle komma och inte kunde de komma efter 17 eller innan 9... hur fungerar detta egentligen. De flesta människor jobbar mellan 7-16 eller 8-17 chansen att de är hemma när de levererar är ju väldigt liten, särskillt då eftersom det inte går att bestämma en tid. Hursomhaver så kanske jag stannar hemma på fredag så de kan leverara, man kunde även skriva på en fullmakt som sa att de kunde lämna till en granne (känner ingen där jag bor) eller ställa utanför dörren/lämna i brevlådan...( kommer inte gå in genom brevlådan och vem vill lämna något att stå ute i flera timmar?)

Nu ska jag sätta igång med pluggeliplugget ha en bra onsdag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0