Afrikan jävlen

Imorse så skrev jag ett inlägg här men det verkade som att det var lika svårt att få postat som mina kommentarer på Facebook, hur som haver så berättade jag att imorse så vaknade jag tilll baaauueuauhahha bauuauehhah  eller något i den stilen. Vi gör ett litet testa av det hela och ser hur många ledtrådar ni behöver innan ni kommer på vad som väckte mig...

  1. Det låter buuuauauuahahha buuuahhaha
  2. Det är litet men kraftfullt
  3. Det slår alla andra tandade saker med hästlängder
  4. Det bör inte användas när folk vill sova eller ha det tyst
  5. När man använder det så blir det skititgt
Det är ju så klart en sågmaskin eller liknande som sågar i tegelstenarna i väggen. Om ni kom på det så vet ni troligen hur det låter, dock kan man väl säga att det var ganska effectivt på att få mig ur sängen då det tog 2 minuter endast (efter att jag legat och softat i en timme innan de började)

Idag har det varit pluggplugg, vi hittade svaren till tentorna på gamla jibsnet, höhöhöh nu har vi kanske en chans att överleva tentan annars får jag nytta av min tequila som jag köpte för ett tag sedan. Nu är det bara imon kvar med innan det är sista tentan innan detta året är slut, höhöhö. Det börjar märkas att jag pluggat för mycket och sovit för lite för jag har fått sådana där symptom igen då man inte riktigt vet om man ska skratta eller gråta och inte kan vara allvarlig om något för en stund sedan är man super allvarlig en stund och så håller det på så. Blev ju mighty angry på våran afrikan (ja malin jag refererar till honom på detta vis) som hade fått den lättaste uppgiften att fixa på vårat ISD project som skulle in idag, men näehe inte ens det kunde han fixa ordentligt så vi lämnade in vårat arbete vid 12.02 deadline var 11.59.59 vilket gjorde att vi blev forced (kom inte på hur det stavas på svenska) att ladda upp den i "Final Report LATE" gruppen...illa!

Nu ska vi snart åka och säga hej då till Marlein och kanske någon anna International student som vi råkar stöta på och känna :D

Tjingalong babes <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag visste på första :D haha

2009-12-19 @ 11:48:35
URL: http://iccas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0