1 December

Idag så steg jag upp för att se första avsnittet av julkalendern och mitt första intryck var neeeeej inte supersnälla silver sara, jag hatar det barnprogramet! Som jag trodde verkar det inte bli någon rolig julkalender i år heller, men beror det då på att jag är äldre eller var de helt enkelt roligare förr i tiden? jag vet inte riktigt, men jag får väl kolla imorgon med så jag kan se om det händer något roligt då. Men ikväll ska jag sova tidigt eftersom jag inte kunde somna förrens vid 2 inatt på grund av någon granne som spelade dunka dunka fram tills dess!

Sov gott people

Kommentarer
Postat av: frida

ojoj, du har hittat "kommentars"koden! GUT!

Har inte sett årets julkalender, men redan sen tidigare känner jag ett hat mor supersnälla silver sara, så jag tror jag håller mig borta från den om jag inte ska få spel.



Förmodar att du är lilla fröken anonym som kommenterade mitt inlägg innan, isf tänkte ja bara svara på frågan om den 25e. ja tror jag ska ut men inget bestämt än. du då?

2009-12-01 @ 22:34:08
URL: http://friidiiis.blogg.se/
Postat av: Niclas

Greveholm är och förblir den bästa julkalendern :D

2009-12-02 @ 03:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0