Niclas is gone

Igår så blev det ensamt här igen, inte nog med att vi har träffats varannan helg hela sommaren så kan vi nu inte ses på tre och en halv månad! Hur jag ska klara detta vet jag inte riktigt än men en metod som brukar fungera rätt bra ät att hitta något annat att sysselsätta sig med så jag tänkte att jag skulle ta tag i mitt tränande igen på allvar, och varför inte börja direkt? Så om en halvtimme åker jag inte till stan för ett aerobic dans pass på friskis, men inte nog med det så cyklade jag till skolan i dag. Resten av tiden som blir över ska användas till att plugga tänkte jag. Kan väl säga att jag redan ligger lite efter då jag ska läsa två kapitel och två articlar innan lektionen imorgon. Tur att vi inte börjar förrens 13. Tänkte till och med vara så ambitiös att jag ska träna i morgon bitti med och varför inte cykla in till skolan med imorgon. Vi får väl se om det fungerar som planerat. Kanske får hoppas på att Träningsnarkoman nummer ett börjar blogga om sina joggingturer igen så man får en sporre om man blir lat igen. Men men i december får jag träffa min plutt igen, tänkte räkna ner tills dess.

Kommentarer
Postat av: Anna

Shit är det bara 3,5 månad till december. Nu får jag ju värst pluggångesten. Så vem är träningsnarkomanen då? Lycka till med träningen. Själv ska Charlie upp till Sthlm och tävla i helgen och jag ska troligtvis göra minilumpen för tjejer nästa helg. Spännande!

2009-09-02 @ 11:28:32
Postat av: frida

Om de är mig du menar med träningsnarkomanen så är de på G. men på sistone har de blivit lite mkt alkohol, så ist för att träna spenderar jag tiden med att ligga bakis i min soffa och den ända träningen jag får är i tummen, när jag zappar mellan tv kanlaerna, hehe:)

2009-09-13 @ 14:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0