höna

känner att jag inte har något värt att skriva ner i denna blogg, de händer typ ingenting i mitt liv som är så intressant att de skulle vara värt att skriva om det. När man läser snoddas blogg om hennes äventyr i namibia eller om fridas grannfejd så verkar alla mina vardagliga saker trista och tråkiga. Det mest nämnvärda att skriva om skulle väl kanske vara den cdn niclas och jag hittade när vi varit på willys i söndags. Choklad som gör dig glad! ni får själva gissa vad de var. Annars är de bara vanliga zophie som inte pluggar som hon borde och har sina ångest dagar/stunder. Händer egentligen roliga saker men de bör jag inte skriva om här, då kanske en viss underbar pojk blir bitter på mig. imon ska vi iaf grilla i stadsparken, får se hur många som hänger på.

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, nått måste det väl ändå hände. Mitt är ju inte heller direkt händelserikt. Ligger hemma sjuk i sängen och bara glor på tv. Oj vad spännande. höhö..

2009-04-14 @ 20:10:57
URL: http://friidiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0