failor big time

De senaste tre dagarna har jag planerat att jag skulle plugga, så att jag inte hamnar mer efter än jag redan är (detta för att slippa läsa som en galning snart) det går dock åt helvete som vanligt. I Onsdags fixade jag de väldigt bra och pluggade på, men sen på torsdagen började jag läsa in min bok(inte skolbok) under bussresan in till skolan och därmed varde kört, jag fastnade i den boken, kom inte till lektionen och pluggade ingenting på hela dagen. Fredag skulle jag åka hem och träna, plugg etc vid 10 hade jag tänkt (sov på niclas) men vi kom inte ur sängen förrens vid 12 eller ännu senare. Sen vart de kvällsmat och bio. Inget plugg alls då heller. idag har de inte gått bättre heller. sitter här och tänkeratt jag ska börja men gör de aldrig, inte för att de inte är kul bok eler så men för att jag inte är på plugghumör.

GGGGAAAAAHHHH vad ska jag göra?? de är lika dant varje år när solen tittar frama tt jag tappar lusten att plugga totalt.

glad påsk föresten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0