Wow!

Idag var jag på min första Introduction to buisness informatics lektion som jag inte hade tråkigt/höll på att somna en enda gång under hela lektionen, fantastisk. Tack Nils för att vi slapp håkan eller richard för en gångs skull och visade att det är faktiskt egentligen inte kursen som är tråkig utan våra lärare. Håkan har ju rätt rekordet i flest slides, tänk dig bara 68 slides att avverka på 3 timmar, där vi även vill ha minst 10 minuters rast varje timme. Dessutom hade Nils en väldigt bra pedagogisk förmåga att inte ha för mycket på sina slides och heller inte bara säga det som står där utan ha mer stödord där som han sedan utvecklade. Helt underbart.

Imon är det hemstudier eftersom våran lärare i Communication blev pappa förra veckan och därför ska vara pappaledig lite. inte mig emot! sen på onsdag har vi också hemstudier och dessutom ska angelica jag och pierre vara med i red bull water ball, helt jävla sjukt att angelica lyckats lura med mig på detta, förhoppningsvis ställer björn, forss och martin med upp så är vi inte mobbade själva.

men ska fika om en stund med anton
någonstans på a6. humm hur ska detta gå,och jag funderar på att skicka ett sms till ****** och fråga om han vill slarva bort sig i skogen med mig, eller hitta på något annat, snoddas jobbar ju till 21 så henne lär man ju inte kunna hitta på något med. Elin har säkert massor med saker att göra, alla andra verkar liksom ha typ prov hela tiden medan vi bara har inlämningar (och de är inte jättemånga)

tjingoh

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vi kommer äga Redbull ;) höhö

2008-09-23 @ 16:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0