Red bull waterball

Jaop igår var det då dags för red bull waterball, inte så jättepeppad kom jag dit (efter att jag stått och väntat på en buss som aldrig kom) men ingen annan från mitt lag hade då kommit, satte mig på trappen och väntade. efter en stund kom pierre och samuel, och pierre och jag la då upp vår taktik, vi kollar på hur de som är först gör!  låter väl jättebra om det nu inte var som det visade sig, vi var först! Men första loppet tog angelica hem jättelätt, de andra laget var halvvägs närhon var i mål. Andra loppet sprang hon lika bra och det var nästan lika stor uttklassning. trejde loppet som även var finalloppet var lite mer spännande. vi hade först en ledning men sen efter att ha sprungit så mycket blev angelica trött och orkade inte hålla samma tempo och då kom det andra laget ikapp, men när det väl gällde sen så sprang angelica bäst och vi tog hem en seger igen. Som första pris fick vi var sitt 3x8 pack red bull, så de lär jag ju ha ett tag fram över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0