jävla adapter

Ja då igår så begick min dator adapter självmord, vilket kom lite olägligt eftersom jag har en essay att skriva klart. Men för att bota detta la jag över essayn på mitt usb-minne, så att jag skulle kunna fixa klart den här i skolan. självklart har jag antingen lyckats låta bli att spara det sista jag skrev igår eller också bara lyckades jag att låta bli att lägga över fel version av den, i vilket fall som helst väldigt irriterande.

dessutom så har de stängt av varmvattnet hemma hos mig så jag var tvungen att tvätta håret i kallvatten i morse, inte så kul att veta det när man ska stiga ur sängen. Att det är svinkallt i rummet med gör ju inte precis saken bättre. förstår inte varför det ska vara så svårt att sätta på värmen när det är så kallt. Nu tror ni säkert att jag bara överdriver hur kallt det är. men för ett exemple hur många gåner i ditt liv har du sovit i tjocktröja , nägra kanske mitt i vintern, vad sägs om tjocktröja och termobyxor, inte så många skulle jag inte tro. till sist, hur många gånger ha du sovit med tjocktröja, termobyxor och everest vinterjacka? troligen väldigt få gånger om ens detta har hänt. Jag hade detta på mig plus mitt duntäcke (dock bara sommar duntäcke) och min filt. men det var nog inte så jättekallt eller vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0