Haircut

Ja igår så bestämde jag mig för att trots att alla andra tycks tycka att jag ska ha kvar mitt långa hår så skulle jag klippa av det, Så idag efter tre timmar med html kodning och en fika på stan med emelie och nathalie så gick vi och bokade en tid hos klipp-it som ligger vid juneporten i jkg. Men nervös var jag iaf, trodde inte jag skulle vara så nervös eftersom det var något som jag hade velat göra länge, men när man får höra av nästan alla man frågar och de inte tycker man ska göra det blir man osäker.

Men hur blev då resultatet?
de blev en page, med kort lugg eftersom jag jag tyckar att min är så tråkig när den är lång och bara ligger platt mot huvudet, iaf så är det kortaste håret i jämnhöjd med undersidan av öronen. inget nuddar dock ner till axlarna, men det lär det göra om en två veckor eller så.

sen så tycker nathalie att jag skulle lägga i lite slingor för att piffa upp det ännu mer, så vi köpte färg och begav oss hem till emelie med en pizza, några cider och lite annat skit, efter att kollat på tv fixat håret så gick jag hem och skulle välja kläder för kvällen men som vanligt så hade jag svårt att bestämma mig så tog med mig tre olika kombinationer och sen fick nathalie bestämma, dock ändrade jag det ändå.

om jag verkar flummig i inlägger beror det på att jag är trött efter att ha sovit för lite då jag fick ett samtal vid halv två från peter som tyckte jag skulle komma till vxö, tyvärr babe men de är inte min tur!

bilder kommer imon eller så......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0