when the birds fly

idag känner jag för att ta en lång promenad, bara försvinna in i naturen (http://susning.nu/Natur) och inte komma tillbaka mer. Jag tror jag håller på att bli knäpp nämligen, jag hatar att jag inte hatar dig. varför vara så cp attraherad av någon som de ändå inte är någon mening med att vara det av. konstig mening men konstiga känslor med. dessutom är jag trött för att jag hela tiden har mardrömmar, och de är hela tiden så att de handlar om samma sak. Jävla helvete varför kan jag inte bara låta det vara och gå vidare varför ska jag påverkas så mycket. dessutomär det bara två veckor snart till jag har min första tenta, känns inte som jag är riktigt redo för den men samtidigt så känns det som att jag kommer aldrig bli det om jag inte har haft en tenta. Så det är bara att börja plugga och göra sitt bästa, hoppas att när tenta dagen kommer så är man pigg, frisk och utvilad. vilket troligen inte lär hända eftersom jag sover dåligt hela tiden. tror jag ska testa att lägga mig väldigt tidigt ikväll och se om det ändå tar två timmar innan jag somnar. igår liksom la jga mig vid 1-halv 2 tiden men somnade ändå inte förrens vid 3 så jag kunde egentligen likagärna ha suttit uppe och gjort något annat. som att pluggat som angelica gjorde.

I want to eat the cake but on the same time keep the cake!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0