IT IS over and out

Äntligen är det slut på tenta perioden så jävla skönt, nu hoppas jag bara att jag passar med bra betyg med. Men för att berätta om hela detta börjar vi med....

Freeeeeeeeeeeee caputcchino(som jag inte kan stava till)
wtf?
yeah man the machine is broken so u don't have to pay!!!
wtf?
yeah u just put the five krona in and puch capputchino button and then it gives u the cappuchino and then u get the five krona back because of the milk is out so u havent go a full cappuchino! god damn thats nice!

we like drink a lot of freeee cappuchino

then at nine thirty a have to leave, no we have gone through the intire book like twice it feels like. shit man u cant get the damn terms out of you head so its hard to sleep when u get home, and not enough with that there are people three floors up selebratin that their exxams are over, BUT MINE ISNT!!!!!!!!

well well at 4.20 i wake up but think it is a little to early to get up, hey the exam isnt until 8 so i can sleep til 6. but what happens then, if not i fall a sleep and wakes up at 6.59 (i had forgotten to up the alarm on saturdays) it's now 12 minuites til my bus leaves, i have to get out of bed, get dressed pack my stuff and run to the buss!

then not so much intressting happens just writing it, it feels quite good but still somethings i don't know what they are.



till en annan lite trevligare sak tänkte jag bara ta och posta lite trevliga delar ur vårat msn samtal, med lite tillägg som jag kommit fram till senare ni får själva bestämma hur många vi är och vem som säger vad...

  1. de var inte igår
  2. nej och inte i förgår heller
  3. gåvor från naturen?
  4. gåva från Gud han skapade ju naturen
  5. hur é det med dig?
  6. jjag humm, lever på cola, redbull, laktisnappar, färdigmat sover dåligt och pluggar massor haha jag mår einte jättebra för stunden, och när detta dåliga levene inte är här (när det inte är tentaplugg) så är det supande till 95%
  7. wow hur pallar du?
  8.  plugga eller leva så?
  9. sömnen é viktig
  10. sedan drogar jag mig imellan åt för att stressa ner mig själv alla ställer bara krav.
  11. bättre det en att supa alkohol människo tilverkad ondska så väljer hellre en ört från guds skapelse naturen som varken går att överdossera eller bli våldsam på bara avstressande spännings befriande, i denna stressiga värld jag lever i där man ska göra det och det för att skapa tryghet.
  12. (senare inlägg, haha fluggsvamp då?)
  13. lite mer vettig information än vad man får i skolan. ska dra ut och kolla tjurarna i lagon nu. ring mig någon gång det var länge sedan jag hörde din röst , ;)
  14. (humm du är inte mycket telefonmänniska ju??!!!)
  15.  jo det föstås, de funkar här hos min farsa men inte i köping för där har syrran fixat så att det é spärrat för att ring mobil då sant 24 sju och snackade
  16. "WE NEES WHITEBOARD PENCIL"!!!!!
  17. vilken tavla?

men som sagt de vore kanske trevligt med ett telefonsamtal!

tjing tjing the misson tonight is to get a man!

Kommentarer
Postat av: mawan

i dont know how or why but i got stumble into your website here. :D



good luck on your mission tonight. :P we all counting on you girl! :P haha,, Ill try to set up a target also tonite hahaha,,,,

2008-10-25 @ 19:12:31
Postat av: Angelica

There is a man really into you ;) You're perfect :D haha kind a cute ;)

2008-10-26 @ 01:36:37
URL: http://iccas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0