enough all right!!!

humm trots dagens alla missöde, tråkigheter och annat intressant känner jag mig på bra humör. Det hela kan nog förklaras med att jag hade en jättebra kväll igår, tack alla ni som var där och fick mig att känna mig som jag brukade göra på söndageftermiddagar, då man bara åkte dit och slängde sig i soffan där man sedan pratar i munen på varandra och alla berättar roliga saker. dessutom blev det ju så klart klassikern mariokart tunering, och man är ju inte bland de sämsta av oss som var där så man var ju i finalen båda gångerna =)
Efter detta träffade jag även nathalie och då kan man ju inte vara annat än glad, även om vi inte gör så mkt mer än snackar är det så jävla skönt, hoppas verkligen att vi kommer fortsätta med våra samtal fast att vi inte längre är grannar =( de är lite tråkigt faktiskt. Dessutom tror jag att du egentligen är den människa på jorden som känner mig bäst av alla kan ju förklaras med 15 års vänskap (längsta jag har tror jag faktiskt). Sen var jag även och käkade lunch med pappa, gratis mat är alltid trevligt eller vad säger ni?

till de tråkiga sakerna då så mina klackskor som jag köpte för två veckorsen har gått sönder och de kommer kosta mig 360 kr att fixa, tycker nog min syster som hade sönder dem kan bjuda till och pröjsa hälften men alla ni som känner min syster vet att de inte är jättetroligt. Till det andra så har jag gått upp 5 kg sen april, en viktiökning från 49 kg till 54 nu tycker ni att jag är töntig eller hur? 54 kg är väl ingenting....MEN JOOOOO FÖR MIG!!!! testa själv att öka fem kilo från din normala vikt!

Den sak som dock jag tycker är allra tråkigast är att jag känner att jag måste förklara mig hela tiden, men vet du vad jag tänker inte göra det i fortsättningen. Jag tänker umgås med de jag vill, tänker gå på vilka jävla fester jag vill och att du inte går/är bjuden på samma är fan inte mitt problem. Du blir alltid sur på mig för att jag inte säger till varje gång jag ska ut, men va fan spelar det för roll om du ändå har annat för dig, dessutom hur många gånger har du sagt till mig, NADA juste. så sluta klaga eller bli sur över vilka jag umgås med eller festar med, vilka fester jag går på för jag skiter i om du blir sur.. de kanske är som du sa, jag har förändrats, eller också har det bara varit så att jag tidigare gett med mig för att jag har trott att jag har behövt dig väldigt mycket, men vet du vad jag överlever iaf, det har jag alltid gjort.



avslutningsvis tänkte jag ge er en låt som betyder för mig den, inte som ni troligen tänker när ni hör den men för att den var en del av FREDAGSTRADITIONEN, som är välsaknad god damn it jag måste hitta någon att ha den med, eller tvinga några att flytta till jkg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0