the hidden file

Det sägs att vi alla har ryggsäckar med vårat förflutna. Min ryggsäck blev just lättare för jag har äntligen efter så lång tid kommit över en sak, släppt taget om den och raderat saker som har hållit mig tillbaka, men nu är jag redo för some fun!
But just for the fun part, hehe the fun thing about it is that i got over the thing by watching one tree hill, gossip girl and heroes. Vi kanske underskattade hur mkt man kan lära av serier som bara bygger på hemligheter och intriger. Alla har vi hemligheter, och många av dem begraver vi djupt där inne. att sedan tvingas att plocka fram dem de gör väldigt ont ondare än jag någonsin skulle kunna beskriva med ord. vissa hemligeheter bygger bara på saker som inte är tillåtna, att hata någon, att svika någon, att älska fel person. jag har iaf lärt mig en sak för att lätta på ryggsäcken krävs hårt jobb och att man i slut endan förlåter eller söker förlåtelse.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0