Sista av mycket..

idag är det sista capsen och sista akademien för den här terminen, tror minnsan att de ryktades att det var bartömmning med. kanske ännu billigare att dricka ikväll då, synd bara att man börjar8.30 imon men de kan man väl fixa, har ju bara en lektion som är viktigt men ändå ingen man får tenta på. det är även sista onsdagen innan vi slutar, om en vecka åker jag hem till lilla ljungby för att fira jul, förhoppningsvis jobba och nyår kommer så klart med. Sen runt den 20 januari kommer det att börjas här igen, dock måste jag plugga en del under lovet. läsa en research bok och öva på programmeringen. kommer ta en hel del tid men vad gör det. men nu tänkte jag begemig av till skolan för att ha en lektion med ouullllf som vår lärare kallar honom. hehe dessutom är jag ganska glad eftersom att vi lyckades kicka halva vår grupp igår från vår grupparbete. YES så slipper man ha svårt med dem mer. hehe snart är det dags för pepparkakshusbakartävlingen med så, massor av kul, bara en engelska uppgift kvar som ska in, sen kanjag ta lov.

tänkte ni kunde få lite julstämming, någon som har röst reklamen på mixmegapol om " har du med släktingar som under julafton gömmer alla julskivor, så att hon själv kan få ta i med sina egna versioner?" okej har ni hört den har jag bästa lösningen, det finns något som heter  julradio.se de spelar bara julmusik, och snackar lite men iaf. funkar fint för det mesta.

bra 10de december, och grattis på namnsdagen syrrorna, malin och anna, någon av er har idag någon hade igår. så mkt vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0