nyårsafton!

En dag på ett helt år som folk blir väldigt uppspelta över och dessutom har alla beslutsångest över vad de ska göra. Normalt sett så här års (de senaste fyra åren iaf) har jag brukat tillbringa min första natt på VM. Mitt och 200 andra människors sätt att fira nyår. Men i år hade jag bestämt mig för att inte åka, jag ville testa att göra något nytt! Vad blir detta nya nu då? INGEN VET!!!!!!

Än så länge har våra nyårsplaner varit dess
  1. fin middag med balklänningar (så vi iaf fick lov att använda de en gång till i våra liv). Detta dissades dock senare av en del människor, varför vet jag inte. Kanske tur dock iaf eftersom att jag pga viktökningar inte kommer i min balklänning mer.
  2. middag och sedan fest hos becca malmsten. Detta ratades av mig och emelie då vi ansåg att de verkade som en tråkig plan istället förreslog vi...
  3. Middag och utgång i jkg. Detta dissades då de andra inte har lust att åka till jkg...dock har denna fortfarande lite hopp...men ist ville de ida...
  4. fest och utgång i växjö, men nej va tråkigt det låter

nu vet jag inte vart vi står, ett annat alternativ är att åka till hovmantorp for midddag och sedan utgång i vxö, vet jag sa vxö låter tråkigt men nej inte om jag går ut med dessa andra människor. då vet jag att det kommer blir kul.

Ett annat alternativ är jkg och fest hos ida, vilken jag troligen var välkommen till :P Eller om jag int eblir frisk kan jag ju alltid ta och sitta hemma och glo på disney filmer och trycka i mig min hemma gjorda vaniljglass med chokladcrisp.



Imon ska jag om de blir av (de brukar av någon anledning inte bli det) kolla på film med johan, hoppas på att han tar med sig kebaben som jag ville haft idag. dock så ville jag inte göra de han ville att jag skulle för att få kebaben. Iaf blir de skönt med lite sällskap imorgon. har ju trots allt kännt mig lite ensam de senaste två dagarna.

julhelgen kommer i ett inlägg senare eller aldrig hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0