letter to the old one

fredag, äntligen!! frågan är bara vad man ska hitta på? ska jag vara kvar och gå på fest med emelie eller åka hem och kolla på film med nathalie och ida och någon till? jag tror det blir att åka hem men vad mer? måste göra en del skolarbete i helgen sjukt tråkigt men sant, tror inte att jag vet hur jag ska orka de två sista veckorna för jag känner just nu inte mycket motivation. däremot så är jag glad över att jag ska få tandställning till våren, hur underbart som helst. synd bara att man vart tvungen att vänta 4 år på den. varför inte bara fått den för något år sedan och så hade det varit över nu. Men bättre att få den nu än att ha tanden som den är.

har lidit av mardrömmar nu igen, vet varför men inte vad jag ska göra åt det.

emelie till dig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0