Inte visste

jag att de kunde vara så kul med färger, inte visste jag att det kunde vara så kul med nägot jag inte minns och definitivt visste inte jag att det kunde vara så kul med statoil. Nu undrar ni nog vad jag har hittat på...

de hele började med att angelica och jag lagade mat, åt och började dricka. Sen börjar vi fixa oss och emelie kom, efter en halvtimme tycker emelie att vi dricker dåligt och vi börjar köra drickaspel. när angelica är och hämtar något i köket börjar jag och emelie disskutera hennes armband som var humm blå, grön, gula? eller näe hon försökte säga att de var bruna. Vi ligger i soffan och kvider av skratt. Sen bär det av ner mot kåren, innan vi kommer dit går vi och gör det som o'learys är bäst på, ha toaletter som fungerar och är lediga, hehe.

på kåren beställs en cider var, sedan en drink, vad de kostade har jag inte en anning om men va fan de fanns iaf pengar på kortet nog, sen tror jag inte att vi drack mer. Vid halv ett, synd så tidigt gick vår sista buss ochs självklart var vi med den, vem vill gå 6.5 km full liksom? okej jag hade säkert klarat det igår.

Hemma igen droppar mina kläder av mig av sig själva nästan ovh när jag har bara lite kvar övertalar angelica mig om att jag är hungrig, efter att hon fått upp mig från golvet där jag nästan dött av skratt begav vi oss ut i köket och klagade på att pizzerian inte är öppen, Men angelica har ju en pizza i frysen dock tar ju en sådan lååång tid så vi tog cyklen till statiol ist och käkade hamburgare under omständigheterna cyklade vi väldigt rakt och utan att trilla...hehe

kontentan är att det var väldigt roligt igår, dessto mindre roligt idag när jag vaknade med huvudvärk och illamående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0