de som händer på tolvslaget!

älsklig fritz har en teori, de man gör på tolvslaget (nyårsnatten) är hur året kommer att blir. Ifjol så däckade hon nämligen och resten av 2008 har bara varit en enda stor fylla, hehe värsta alkolisten där. I år ska hon jobba på nyår och därmed hoppas hon på att de ska bli ett år med mycket pengar. Till mig har hon gett ett förslag, de är nämligen så att jag har tappat min sexlust sedan jag började med mina minipiller, minipiller använder man för att inte bli på smällen om man inte vill ha kondom, men saken är den att om den tar bort sexlusten behöver man inte ens funderar på att bli på smällen eftersom att man inte vill ha sex, eller vill kanske man vill men de är fan så svårt att komma i rätt mode, förslaget var att jag imorgon natt ska ha sex med någon, vem jag vill. Jag kommer då få ett år med mycket sex. Vet dock inte hur de ska gå, om jag skulle återfå sexlusten dåmåste jag ju antinge skaffa pojkvän eller kk, helst i jkg. KK är nog lättare än pojkvän, oftast mindre komplicerat med. men såkommer man ju behöva en till när man är i ljungby med, och kanske någon mer, komme rbli en himla massa killar.. tur man inte räknar dem  :$  hur de blir får vi väl se efter imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0