Capsing

Än en gång hade det blivit dags för norrahammarcaps, och vi tog oss tappert dit trots snö och stress. Denna gången kan jag ju bara säga att jag hade mer tur än vanligt. för det första lyckades jag faktiskt vinna några dueller och sen lyckades jag nästan att inte träffa mitten, när jag var inne på sista glaset, pierre och angelica och några till hade rredan fåt slut på dricka så skulle jag kast i annickas glas, och tjing plopp sa de och så vart det mitten.... FAN FAN FAN FAN....

Sen förvandlade snön alla till femårningar igen och snöbollskrig startades... efter att väntat länge i kylan på bussen kom denäntligen och i åkte till kåren, efter ett tag försvann folk hem till sig igen, sista kåren för terminen och sista capsen.

önskas en mer utförlig beskrivning av capsen och kvällen rekomenderas ni läsa... http://ekonomens-aventyr.blogspot.com/

Kommentarer
Postat av: snoddass

svar från min blogg; nääääär du ringer mej!!! =P

2008-12-18 @ 14:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0